En vacker dag kommer jag att blotta mig för min granne...

ja och inte för att jag känner ett starkt behov av att göra det utan för att jag tydligen är lite halvsenil ibland.. Allt som oftast så när jag väl ska gå och lägga mig och hunnit klä av mig då så klart kommer jag på att jag inte minns om jag låst ytterdörren eller inte.. och även om jag inte tror att någon kommer testa sig på att ta sig in i min lägenhet (en dag glömde jag nyckeln i låset på utsidan och den satt i tills morgonen där på... ) så känns det ändå lite olustigt om det är upplåst när man ligger och sover.. och inte orkar jag klä på mig igen så där står jag mitt i natten och leker rysk roulette med min ytterdörr.... Tur jag lägger mig på så knepiga tider..

Nelson har också lite egenheter för sig som att när han gjort nr. 2 på sin toalett så får han värsta rycken och springer runt en massa och jamar.. Vet inte om han vill göra mig uppmärksam så jag kan ta bort det eller om han helt enkelt känner sig lite lättare...

Och på tal om något helt annat så fick jag min Glossybox idag..

 

 ..och om det är någon som inte vet vad det är så kan prenumerera på Glossybox och då får man varje månad ett paket med 5 olika skönhetsprodukter; som smink, nagellack, hårvårdsprodukter osv. En del är i normal storlek och en del lite mindre och man vet inte vad man får i förväg.... Den här veckan fick jag bl.a. ett läppstift eller ja hmm lipblush står det ju faktiskt.. inte för att jag vet vad skillnaden är.. Men iaf.. Jelly pong pong i all ära (läppstiftet heter så..) jag har aldrig förstått hur någon lyckas se normal ut i läppstift.. eller ja till och med se bra ut i läppstift.. själv både känner jag mig och ser förmodligen ut som om jag är 3 och har varit i mammas sminklåda och rotat för att sedan kleta dit lite på läpparna.. Well well man kan ju inte lyckas med allt antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0