Snart så..

Japp snart fyller jag år, onsdag närmare bestämt.. och nej jag tillhör inte dem som har ångest över sin födelsedag för att man blir äldre.. Äldre blir man ju faktiskt varje dag men det är inte varje dag man blir firad och får paket.. så bring it on! =) Eller ja firande och paket fående blir väl först på lördag när jag åker hemåt och hälsar på mamma och pappa men ändå..  Yeay me ;)

 

Första året dock som jag inte kommer på något alls att önska mig.. borde ju inte vara så svårt men det är helt blankt.. kan hända att det inte blir några paket.. mamma hotade att köpa något till Nelson istället om jag inte önskar mig något snart... fortfarande blankt dock.. har desperat försökt komma på om jag önskade mig något i julklapp som jag inte fick men det hjälpte visst inte heller…

 

Imorgon ska jag iväg till Vadstena igen men efter morgondagen + onsdag tror jag det är sista svängen som jag behöver åka dit.. tråkigt men tydligen så får man inte bara grotta ner sig i arkivmys utan man måste skriva den där jäkla uppsatsen också.. just nu känns det så smått stressande då jag inte kommit någonstans alls.. åtminstone känns det som det men det borde väl gå vägen.. det som får mig att vilja strypmörda någon är när man ska få till innehållsförteckning, tabeller och sånt.... infoga är verkligen inte min grej.. vet inte hur man gör och man hinner bli tokig både ett och två varv innan det blir något bra.. men men en sak i taget antar jag.. text först..

 

Ibland undrar jag.. såg en tävling när jag var i affären och handlade kattmat och då skulle man, för att vinna, fylla i vilken smak ens katt gillade bäst.. och varför.. Ehm jag vet inte? De äter insekter och ibland även kräks så + att Nelson häromdagen försökte slicka i sig det håret jag borstat bort.. en så kallad dålig idé, särskilt eftersom det inte är lättast att få bort en massa hår ur munnen om man bara har tassar att jobba med.. Ibland skulle jag vilja veta hur han tänker Nelson.. har hänt fler gånger att han ätit upp/slickat i sig en liten insekt och sedan efter det letat efter den.. som om han inte kopplar att den försvann för att han åt upp den.. antar att han både vill ha kakan och äta upp den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0