I Polen gillar de gråa saker...

..Yes så är det.. hört det från Bobbo Krull så det måste ju stämma.. kanske borde jag ta båten till Polen i sommar då.. Det är himlans skojigt med gråa hårstrån...  och kanske tycker de det själva för det känns som om vartenda ett av dem liksom ställer sig upp och bara; Hallå kolla på mig.. vi är några stycken nu som gillar att vara annorlunda och sticka ut och när vår människa ligger och sover brukar vi planerar att ta över så alla blir som oss..
 
Men som tur är finns det ju hårfärg.. och eftersom jag inte har riktiga problem.. eller snarare eftersom jag förtränger mina riktiga problem så tyckte jag himla synd om mig som inte hittade någon klipp- och färgtid förrän i slutet av juni.. hallå jag ser ju hemsk ut nu så det funkade ju liksom inte men med googles hjälp tog jag mig an problemet och hittade en frisör i Mjölby som hade ledig tid på onsdag.. *yeay* så tripp till Mjölby alltså men det får det vara värt ;) kanske kan tuffa vidare med tåget och göra av resten av skattepengarna i Linköping eller Norrköping.. Om jag nu inte blir helt deprimerad efter frisörbesöket för att de har snaggat mig..
 
På torsdag börjar jag jobba på riktigt igen.. dvs. vareviga dag.. lite lätt deprimerad och känner ett starkt behov av att göra något fast med minsta möjliga ansträngning.. och normalt är det inga problem men nu när jag inte har plugg att klura på (om jag får alla uppgifter godkända vill säga) så känns det helt omöjligt.. så tur man är normal.. att göra inget när man borde plugga.. nemas problemas.. men göra inget när man faktiskt kan då går det inte.. jaja..
 
 
Hmm just det behöver ju faktiskt lite hjälp.. Nelle har tydligen inget intresse av att uttrycka åsikter så behöver någon som kan tycka till lite.. Det är ju midsommar om inte allt för lång tid så hoppade in i min garderob för att leta lite klänningar och de här 4 var de som gjorde mig minst deprimerad och då behöver jag hjälp med vilken jag ska välja.. eller om jag kanske helt enkelt bör springa i affärer tills fötterna blöder? Och jepp jag inser också att det förmodligen hade varit en fördel om jag var brun och vältränad men jag ser inte hur det skulle kunna hända innan midsommar så ja får helt enkelt hålla till godo med de kroppsdelar jag har... ;)
 
Inte världens bästa bilder men nr 3 är iaf mörkblå...
 
 
 
 
 
 
 
 

Så... what to do? =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0